Известие

Collapse
No announcement yet.

16 Въпроса

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Говори с ОЕМ Той имаше на неговият 1.8 тс и сам си ги зацепва.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #92
      1. Дебитомер, ламбда, свещи, бобини като за начало трябва да ти работят коректно
      2. Хубаво е да се сложи спортен филтър, с който колата да диша по-леко
      3. Без генерация ефекта от валовете ще е сравнително малък. Ти отпушваш колата с валовете, а тя е затапена от към гърнета и фабричния колектор. Малко парадокс се получава.
      4. Зацепването не е сложно, но е хубаво да го прави, някой който знае за какво иде реч (да не зацепва алфа за първи път).
      5. С тези валове задължително Ремап!!!
      6. При всичко по-горе изпълнено ще качиш между 10 и 15 коня МАКС!!! (изпитано неколкократно) Колата става по-приятна за каране (повече въртящ момент). Според зависи как я караш може да ти вдигне разхода, а може и да ти се запази горе-долу същия
      7. Карал съм с валовете, които искаш да купуваш, така че ти давам информация от първа ръка
      Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 12:00.
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        1. Дебитомер, ламбда, свещи, бобини като за начало трябва да ти работят коректно
        2. Хубаво е да се сложи спортен филтър, с който колата да диша по-леко
        3. Без генерация ефекта от валовете ще е сравнително малък. Ти отпушваш колата с валовете, а тя е затапена от към гърнета и фабричния колектор. Малко парадокс се получава.
        4. Зацепването не е сложно, но е хубаво да го прави, някой който знае за какво иде реч (да не зацепва алфа за първи път).
        5. С тези валове задължително Ремап!!!
        6. При всичко по-горе изпълнено ще качиш между 10 и 15 коня МАКС!!! (изпитано неколкократно) Колата става по-приятна за каране (повече въртящ момент). Според зависи как я караш може да ти вдигне разхода, а може и да ти се запази горе-долу същия
        7. Карал съм с валовете, които искаш да купуваш, така че ти давам информация от първа ръка
        Излиза реално ,че ако искаш да усетиш разлика от тия валове трябва да направиш промени по колата които струват колкото самите валовете... За 10 коня
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #94
          Хахаха Ами общо взето така е...
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
            1. Дебитомер, ламбда, свещи, бобини като за начало трябва да ти работят коректно
            2. Хубаво е да се сложи спортен филтър, с който колата да диша по-леко
            3. Без генерация ефекта от валовете ще е сравнително малък. Ти отпушваш колата с валовете, а тя е затапена от към гърнета и фабричния колектор. Малко парадокс се получава.
            4. Зацепването не е сложно, но е хубаво да го прави, някой който знае за какво иде реч (да не зацепва алфа за първи път).
            5. С тези валове задължително Ремап!!!
            6. При всичко по-горе изпълнено ще качиш между 10 и 15 коня МАКС!!! (изпитано неколкократно) Колата става по-приятна за каране (повече въртящ момент). Според зависи как я караш може да ти вдигне разхода, а може и да ти се запази горе-долу същия
            7. Карал съм с валовете, които искаш да купуваш, така че ти давам информация от първа ръка

            Благодаря ти за инфото колега,аз смятам да направя точно както казваш,с изключение на генерацията само нея не мисля да пипам,и сподели само как се е държала колата на празен ход имаше ли влошаване на работата на празен ход или не се промени.
            155 2.0 16v МY95 Sport

            Comment


            • #96
              Колеги този 16 клапановия мотор ми се струва ,че сте го изоставили в раздела като сираче,никои нищо не казва за него,добре че е колегата с мъчния дигитален ник та го е осиновил ,че ако не е той този мотор ще умре в този раздел.
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #97
                " Той умрял ма" хахах кода ти кажа ,на тежкото купе на 155 тоя 16в умреляк не се харесва много,еле за каране в граско до 2500 оборота.... всички знаем как е.... ся клиинъра ше изкара пак клипчето с на миро 145-цатадето къса една 145 3.0
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #98
                  Тоя 16в умреляк си се държи съвсем прилично с купето на 155 и стига сте припявали едно и също като селски баби на погребение. Нали имате щастието да карате старите алфови неумреляци, оставете ни да си трошим главите.
                  ...
                  155 1,6 TS 16V `96
                  166 2,4 JTD `99
                  147 1,9 JTDm 8V `07

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                    Колеги този 16 клапановия мотор ми се струва ,че сте го изоставили в раздела като сираче,никои нищо не казва за него,добре че е колегата с мъчния дигитален ник та го е осиновил ,че ако не е той този мотор ще умре в този раздел.
                    Първоначално празния ми ход беше като на драгстер, но след като покарах 10-15км и ЕКУ-то се адаптира, празния ход беше станал почти 1:1, както беше със стандартните валове. Тук трябва да вметнем една много мъничка, но същевремено много важна особеност. Моето ЕКУ е БОШ МЕ 7.3.1 (чипнато на дино за стандартните валове и правения колектор) и го водят някакво "много умно" и адаптиращо се (аванс, смеси итн).

                    Тааа чувал съм същите валове на КУВЕ със стария бош и без ремап (предполагам като на 155-цата ти) и да ти кажа работеше си на валове стабилно (явно екуто само не смогва да изглади празния ход). Валовете и на моята и на кувето бяха зацепени от един и същи човек, по един и същи начин Моторите хардуерно са еднакви, но ЕКУ-тата са доста различни.
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                      Първоначално празния ми ход беше като на драгстер, но след като покарах 10-15км и ЕКУ-то се адаптира, празния ход беше станал почти 1:1, както беше със стандартните валове. Тук трябва да вметнем една много мъничка, но същевремено много важна особеност. Моето ЕКУ е БОШ МЕ 7.3.1 (чипнато на дино за стандартните валове и правения колектор) и го водят някакво "много умно" и адаптиращо се (аванс, смеси итн).

                      Тааа чувал съм същите валове на КУВЕ със стария бош и без ремап (предполагам като на 155-цата ти) и да ти кажа работеше си на валове стабилно (явно екуто само не смогва да изглади празния ход). Валовете и на моята и на кувето бяха зацепени от един и същи човек, по един и същи начин Моторите хардуерно са еднакви, но ЕКУ-тата са доста различни.
                      Аз колеги много мислих върху това което каза колегата и помислих ,че щом неговото еку се е адаптирало то може и моето да се адаптира.Днес закачих вариатора с постоянен ток и последва празен ход като на драгстер с клонене към 500 оборота и мотора искаше да си тръгне сам ,но това беше само в самото начало после покарах колата малко и лека полека мотора заработи що годе добре,след като я изпомпих 2 или 3 пъти до прекъсвач мотора замърка като котка 950 оборота ,и колата върви много по добре,не във високите а при тръгване е много по нервна от преди, във високите е без разлика.Сега ще покарам няколко дни така ,за да видя разхода и ако е същия като преди, директно при бай стругар да прави вариатор .Ако не промени разхода призовавам всички колеги да махат този пустиняк.
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • Лошо колеги май няма да може да се изхвърли лесно този вариатор студена колата работи доста зле тресе и работи неравномерно ,а сега е лято как ли ще е през зимата, като загреее е пушка ,ма докато загрее е кофти.Сигурно треее нещо да се чопли по компа ма тука няма кои да го чопли.Тука има както им викате Мапери ма не са като в бг.
                        155 2.0 16v МY95 Sport

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          Интересно явно съм в грешка Но защо пък тогава инжекторите са на групи а не пръскат на всеки цилиндър по отделно ?
                          Вчера поприказвахме малко с колегата THECLEANER и стигнах до ново открития 2.0 16 има ЕГР та искам да питам има колега да го махнал ,че мисля да го махам нека да споделите и вие по въпроса.

                          Дон пепоне дюзите верно пръскат заедно ма на бмв то 520 бензин верно са на две групи понеже и изпускателния колектор е разделен на две отделни части и има две ланда сонди те пръскат заедно ма компа ги наблюдава 3 х 3 и им рагулира времето отделно
                          155 2.0 16v МY95 Sport

                          Comment


                          • И на моят шестак пръскат 3х3 мерил съм кабелите и незнам ко им следи компа ама си е вявтър работа това, почти като стрите механични инжекциони....
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              И на моят шестак пръскат 3х3 мерил съм кабелите и незнам ко им следи компа ама си е вявтър работа това, почти като стрите механични инжекциони....
                              Знам приятелю екуто на 155 цата има възможностите на руско радио от времето на Студената война,една ютия от ново поколение е по умна от него
                              155 2.0 16v МY95 Sport

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                                Вчера поприказвахме малко с колегата THECLEANER и стигнах до ново открития 2.0 16 има ЕГР та искам да питам има колега да го махнал ,че мисля да го махам нека да споделите и вие по въпроса.

                                Дон пепоне дюзите верно пръскат заедно ма на бмв то 520 бензин верно са на две групи понеже и изпускателния колектор е разделен на две отделни части и има две ланда сонди те пръскат заедно ма компа ги наблюдава 3 х 3 и им рагулира времето отделно
                                Коя година ти е колата,от това зависи дали имаш ЕГР или не ????
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X